ExploreIt

ExploreIt

این وبلاگ در مورد بسیاری از عجایب، راز ها و گمانه زنی های دنیای ما برای شما صحبت می کند. لذت دیدن عجایب و به دست آوردن اطلاعات عمومی را به خوبی تجربه کنید.
ExploreIt

ExploreIt

این وبلاگ در مورد بسیاری از عجایب، راز ها و گمانه زنی های دنیای ما برای شما صحبت می کند. لذت دیدن عجایب و به دست آوردن اطلاعات عمومی را به خوبی تجربه کنید.

شیوه ی روان دانلود ماینکرفت برای نوب ها

به گزارش اکسپلوریت، دانلود کردن ماینکرفت در ایران کار سختی است. چون با وجود تحریم ها و ... قیمت اکانت آن نیز برای ما گران است. به همین دلیل بعضی دنبال راهی هستند که ماینکرفت را به صورت رایگان دریافت کنند. با این که می شود در گوگل به راحتی سرچ کرد اما چیزی که دنبالش می گردید را پیدا نمی کنید، چون همه جزء نسخه های فرعی می باشند. پس راه حل چیست؟ با ما همراه باشید.

برای دانلود و نصب ماینکرفت، باید اول وارد سایت tlauncher.org بشوید. ابتدا باید گزینه ی sign up را انتخاب کنید و ثبت نام کنید، به عنوان مثال، به عکس زیر توجه کنید.

اگر انگلیسی بلد نیستید: در گزینه ی log in یک اسم برای خودتان انتخاب کنید. در گزینه ی Email هم تقریبا معلوم است، ایمیل خود را وارد کنید. در گزینه ی password و confirm password یک رمز مشخص وارد کنید. یعنی در هردو گزینه یک رمز وارد کنید.

خب، حالا روی علامت خانه در بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی DOWNLOAD TL کلیک کنید و سپس سیستم عامل خودتان را مشخص کنید.

وقتی دانلود شد، پوشه ای که فایل در آن دانلود شد را باز کنید، فایل set up را انتخاب کنید و باز کنید. در همه گزینه ها continue را بزنید و صبر کنید تا نصب شود.

از وقتی که من تی لانچر را دانلود و نصب کردم خیلی گذشته و دقیق یادم نمی آید که فایل تی لانچر کجا می رود. پس اگر باز نشد و یا فایل آن را پیدا نکردید، در فایل اکسپلورر Tlauncher را سرچ کنید.

وقتی که تی لانچر باز شد، شما باید اکانت خود را روی آن ثبت کنید. پس روی گزینه ای که بالای accounts است و گوشه پایین سمت چپ می باشد و سپس  روی configure accounts کلیک کنید.

البته احتمالا برای شما گزینه ی Enter the game موجود نیست، اما صبر کنید.

در گزینه ی User name نامی که برای خودتان انتخاب کردید را وارد کنید و در گزینه ی بعدی رمز خودتان را وارد کنید.

خب، از این قسمت بیرون بیایید، تیک گزینه ی accounts را بزنید ،  سپس روی قسمت بغلی کلیک کنید ،  نسخه ی مورد نظر خود از ماینکرفت را انتخاب کنید و روی Install  کلیک کنید و صبر کنید تا نصب شود. وقتی نصب شد شما می توانید روی Enter the game کلیک کنید تا وارد بازی شوید.

مشکلات خودتان را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید، خدانگهدار.